Geen ‘happy ending’ voor kijkers One Night Only
Ruim 800.000 mensen zaten gisteravond klaar om acht bekende Nederlandse mannen uit de kleren te zien gaan. Dat allemaal om aandacht te vragen voor prostaatkanker. Al die kijkers werden echter teleurgesteld, want puntje bij paaltje zagen de mensen thuis op de bank helemaal niets.
Anticlimax
Er werd veel reclame gemaakt voor het net 5-programma One Night Only: he-le-maal naakt, maar kijkers vonden het een enorme anticlimax. Alleen de mensen in de zaal zagen de heren poedeltjesnaakt, de kijkers thuis waren diep teleurgesteld. Op Twitter schrijven mensen dat ze voor ‘Jan lul’ hebben gekeken en dat de reclame voor het programma erg misleidend was.
Daarnaast denken veel mensen ook dat het programma de plank misslaat. De BN’ers willen aandacht vragen voor prostaatkanker, maar in de zaal lijken alleen vrouwen te zitten. Kijkers vragen zich af de Nederlandse man wel luistert naar een boodschap van acht naakte mannelijke bekende Nederlanders.
Goed bedacht hoor en mooi dat er zo openhartig over “mannenkanker” gesproken wordt. Maar wat weer typische anticlimax.. aan de grote klok hangen in werkelijk élk programma dat je helemaal naakt gaat om vervolgens alles weg te monteren. #wijwillenpiemelszien #foronenightonly
— CDHerres (@cdheres) November 14, 2019
Ben bang dat we na 2uur kijken/wachten, van een koude kermis thuiskomen en nog niks zien#ForOneNightOnly
— BroederJoey (@BroederJoey) November 14, 2019
813K kijkers trappen in de marketingtruc/leugen van #NET5 met zogenaamd 'he-le-maal' naakte BNers. #foronenightonly #linda #talpa
— Mediajournaal (@mediajournaal) November 15, 2019
#foronenightonly was een prachtig programma. Maar maak dan géén reclame met “helemaal naakt” en een af te strepen bingokaart van @LINDAnieuws waar “piemel van Jan” en “piemel van Thijs” opstaan… die kan dus nóóit iemand afstrepen 🤷🏻♂️ … verder doel bereikt lijkt me!
— Sam de Man (@presentatortje) November 14, 2019