Volgers niet blij met winactie Nicky Romero
Nicky Romero deelde twee weken geleden een winactie op zijn Instagramaccount. De winnaars zouden 23 december bekend gemaakt worden, maar wat blijkt? Niemand heeft nog iets gewonnen.
„GIVEAWAY: Ik heb net deze moswand laten plaatsen EN ik mag jullie daar en klein beetje in meenemen! Wil jij een mos cirkel winnen? Ik mag 3 mos cirkels weggeven die jouw interieur next level kunnen maken!” schrijft hij bij zijn post op Instagram.
Winnaar?
Op het Instagramaccount van het bedrijf moswens vragen mensen in de reacties of er überhaupt al een winnaar bekend is gemaakt. Ze krijgen reacties als „Niemand gewonnen?” en „Is de winnaar al bekend gemaakt? want dan heb ik iets gemist”.
Niet de eerste
Nicky Romero is niet de eerste influencer die een misstap begaat op het gebied van winacties en het aansmeren van kortingscodes. Menig bekend Nederland heeft zijn of haar vingers al eens gebrand aan een samenwerking met een louche bedrijf. Het juicekanaal reality_fbi attendeert Rumag er ook nog even op dat zij nog een aantal truien weg te geven hebben.