Geslaagde Dirk thuiskom-actie 2.0
Geen gehaast naar de supermarkt, maar gewoon de herkenbare rode Dirk tas uitpakken en nog even de sfeer van ‘niets moeten’. Na een succesvolle thuiskom-actie op Schiphol in 2019 vond afgelopen weekend ‘Lekker thuiskomen met Dirk 2.0’ plaats.
Dat is lekker thuiskomen
Supermarktketen Dirk van den Broek verwelkomde afgelopen weekend bij de grensovergang Hazeldonk terugkerende vakantiegangers met een gratis bigshopper vol thuiskom-boodschappen.
De tas was rijkelijk gevuld met handige en noodzakelijke boodschappen, Maar ook met boodschappen voor de lekkere trek en een ontbijtje. Zo kon het vakantiegevoel nog even vastgehouden worden voordat het gebruikelijke, dagelijkse leven weer van start gaat.
Geslaagd
Naast de eerste benodigdheden voor thuiskomst troffen de ontvangers van de tassen een cadeaukaart aan van Dirk. Zo kunnen de vakantiegangers ook zelf de voordelen van boodschappen doen bij Dirk ervaren. En dit uitgerekend in de periode dat Dirk van den Broek de A-merken-campagne heeft lopen, die nergens goedkoper zijn.
Gezien hoe graag de tassen in ontvangst werden genomen en de positieve reacties van de thuiskomers, was de thuiskom-actie van Dirk wederom geslaagd. En ook aan de thuisblijvers is gedacht. Voor hen de kans om via twee winacties op social media een tas of cadeaukaart te winnen.