Mental Theo haalt uit naar Efteling-personeel: ‘Niet janken’
Charlotte Wijnen
Volgens Omroep Brabant vinden verschillende medewerkers het onverantwoord dat het park de deuren opent. Vooral personeel dat buiten werkt, bijvoorbeeld bij attracties, horeca of in het Sprookjesbos, zou zich zorgen maken over de omstandigheden. Terwijl andere grote pretparken, zoals Walibi en Hellendoorn, vrijdag uit voorzorg gesloten blijven, kiest de Efteling ervoor om gewoon open te gaan.
‘Niet janken’
Op sociale media wordt volop gereageerd op het nieuws. Ook dj Mental Theo mengt zich in de discussie. Onder een bericht over de boze Efteling-medewerkers reageert hij opvallend fel. ,,Gewoon genoeg water drinken en niet janken!”, schrijft hij.




